Ni vet känslan...

..av att inte kunna sluta! Jag äter och äter och jag tror att snart så sprängs jag. För inte så länge sen var jag duktig och hittade en ny grej. Fasta. Och jag var duktig på det också! Jag var så bra! Det var gott. Vissa grejer kunde man vara utan. Och det var bara drycker. Helt underbart!
'
Jag satt och såg på när folk kalasade på smörgåstårtor och gräddtårtor. Jag drack inte en droppe alkohol på midsommar! Så var det bara ett kort uppehåll för födelsedag. Och nu kan jag inte sluta! SKit också. I skrivande stund sitter jag med en stor bir kladdkaka med massvis med grädde. Och det är inte ens gott! Men äter gör jag ändå. Äckel.
'
Jag har inte tränat knappt på månader! Vad hände med mig?! Jag var ju så sjukt duktig för ett år sedan.
'
Spytt har jag inte gjort sen sist jag skrev om det. Tror jag? Och det är väl bra antar jag. Men jag ska inte säga att jag inte funderar på det precis just nu.
'
Jag planerar i alla fall att det här ska vara mitt sista. Mitt sista frosseri.
Jag mår illa.
'
Imorgon har jag planerat att leva på hårdbröd och nyponsoppa. Sen på natten till torsdag ska jag ta ett lavemang (det börjar man med vid fasta). Egentligen ska man göra det på morgonen. Men jag jobbar ju och vill inte smattra i baken på jobbet?!
'
Skulle ha börjat nu under ledigheten, men babes spelande får mig att fortsätta äta. Det är min tröst.
'
Men jag är äcklad nu. Och tiden börjar rinna mellan mina fingrar. Så jag måste se till att sluta äta nu. För att jag nån gång ska bli den där skinny bitchen som jag pratat om hela året. Beach 2012 blev inte av. Men Beach 2013?!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0