Jag har kommit in..

..i en period då jag inte kan sluta äta. Och det äcklar mig! Jag vill bara dricka mina shakear och äta barnmatsburkar.. Men alltid kommer något emellan och det blir helt fel! Imorgon blir jag t.ex. bjuden på mat. Men i helgen.... HOPPAS jag babe jobbar! Då blir det endast shakes och när dom är slut, yoghurt och barnmat. Sen hoppas jag jag kan fortsätta så ett litet tag till och trappa upp sen. För jag vill ju äta riktigt och ha en sund relation till mat. Men jag vill bli smal först!!! Jag känner mig verkligen desperat att bli smal!
'
Men hur ska jag komma ur min ätarperiod?! Kvällarna är värst, det är då man blir så jävla hungrig :( Fredag, då jävlar!???!
'
'
Fuck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0