Planering..

Jag sitter just nu på jobbet. Mår skit över massa bråk som varat i två nätter. Är livrädd att det ska fortsätta ikväll. Babe har varit konstig i flera dagar.. Och det slutar varje kväll med stort bråk. Som varar hela nätterna.
När jag är så deppig, orkar jag inte svälta mer. Jag vill ha sötsaker. Massor! Jag vill trycka i mig allt jag ser! Sen vet jag hur dåligt jag kommer må. Men nu vet jag att jag kan spy. Jag kan äta allt det där, för jag kan spy upp det igen så är alltiing bra!
.
Det gäller bara att planera bra. Jag har hört att man ska spy inom 20 minuter för att kroppen inte ska hinna börja lägga på sig det man precis ätit? Det betyder att jag kan inte börja trycka nu? För på jobbet har jag ingen ro att spy. Samtidigt känns det lite trist för jag hade planerat att köra ett litet danspass innan babe kommer hem. Men jag har redan börjat äta lite skit, och det betyder att jag måste spy. Jag kommer inte må bra annars. Jag måste. Och för att kunna spy, måste jag äta mer! Och det gör ingenting.. För det är ju gott!
Planerar alltså nu att packa ihop en hel hög med saker att trycka i mig direkt när jag kommer hem. Sedan spy upp det igen och känna mig tom i magen och bra, tills babe kommer hem. Sen hoppas jag på en mysig kväll, utan endaste lilla bråk! Jag hoppas han kommer in genom dörren, glad och kysser mig hett på en gång!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0