Jag tänder på..

..nakna tjejer. Igår när jag letade perfekta bilden till min "slank figur med silikontuttar" blev jag kåt! Nakna tjejer är otroligt fina! Jag älskar att kolla tjejer och deras kroppar. Jag kan fantisera om en mjuk tjejs kropp intill min. Men att kyssa? Nej usch! Tror inte jag skulle vilja göra verklighet av mina fantasier, men åh så våt jag kan bli.
.
Synd att jag har så otroligt låg självkänsla så jag varken kan erkänna det för babe eller säga att det faktiskt är ok om vi kollar naket tillsammans. Jag vill ju inte att han ska tråna efter en annan kvinnas kropp! Men det gör ju inget om jag gör det, för det är ju ändå honom jag vill ha i mig för the big O. och det är honom jag älskar!
.
Men ack så besatt jag är av kvinnokroppen! En slank kvinna med lagom stora runda bröst. Ingen planka och ingen gell-o!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0