Fick ett samtal idag..

..från ätstörningskliniken intill lasarettet. Jag blev ju dit skickad i början av sommaren för information. Idag ringde det någon och ville boka in ett möte för att se om jag behöver deras hjälp? Ena stunden vill jag, andra vill jag inte. Jag är ju fortfarande fet! Ni kan väl bota mig när jag är underviktig?! Så jag blir normal när jag är frisk. (?!). Och inte stannar här..
.
Idag är suget stort att få trycka i mig allt jag ser för att sedan spy upp alltihop! Men jag försöker med allt jag har att vara duktig och äta. Men inget som får mig att gå upp såklart. Men choklad skulle vara underbart nu. Nej! jag är på jobbet och här kan jag inte spy. Har dessutom inte spytt på två veckor nu, så det känns lite läskigt igen?
Det är nog bara tristessen som gör att jag vill äta.
.
Har köpt barnmat. Hänga på den nya trenden?! Se om det kan vara något för mig? Jag menar hallå! Barn äter det ju, så det måste ju vara typ asnyttigt?!
.
Vill ha en slank figur med silikontuttar!
Om babe bara kunde börja jobba igen så jag kan köra mina dieter i fred?!
.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lite väl stora bröst kan jag ju tycka :p

2011-08-25 @ 11:31:21
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0