Det är något ni måste veta..

..om mig. För jag antar att eftersom jag skriver om hur jag svälter mig och spyr så tror ni att jag är smal som en sticka. Men så är det inte. Jag väger över 80 kg och är under 170 cm lång. D.v.s. överviktig.
Jag försöker alltså gå ner i vikt.. Och det är kanonsvårt! Jag försöker och försöker men ingenting fungerar.. Men det här verkar funka? Tränar också en hel del.
Men nu kommer det att sabbas då jag ska på semester. Kan inte spy på restauranger utomlands?! Och speciellt inte när jag är med min familj.
Men när jag kommer hem igen har jag en del ideer. Och det var meningen att jag skulle sluta spy när semesterna var över?!
.
Jag ville så gärna under 80 innan semestern, men nu har jag insett att det går inte. Men jag tror jag nöjer mig ändå. För stunden.
Jag behöver ändå inte vara snygg för någon annan!? Jag har ju min babe. Som jag älskar otroligt mycket. Idag tillät jag mig att äta lite frukost på morgonen här på jobbet. Kommer ändå att ta fram en flaska vin till kvällen med babe och vi kommer äta något gott tillsammans imorgon. Så vad gör det för skillnad?
.
Dessutom när jag säger att jag svälter mig, betyder det att jag lever på 1-2 shakear och en Celsius om dagen. Så helt svält är det ju inte.
Tror jag kommer gå tillbaka till detta ett tag till när jag kommer hem från semestern. Kanske ner till 75?
Vill så gärna under 80!!!
.
Just nu undrar jag hur jag kommer att klara semestern?! Efter som jag mår apdåligt bara av min lilla frukost nu. Psykiskt alltså. Allting inom mig skriker NEJ NEJ NEJ FAAAAARLIIIIGT!
Men en vecka. Sen kan jag gå tillbaka till trygga hungern ♥
.
Yes please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0